Tema: Re: ploteris pleveles pjaustymui
Autorius: RA
Data: 2011-12-16 01:29:38
Zadejau parasyt atsiliepimus. Atidarius deze, 1as ispudis neblogas,
aliuminis stabilus korpusas, niekas nekliba, nebarska.
Ijungus pasigirdo ventiliatoriaus garsas ir... daugiau nieko... Atsukus
korpusa pasirode valdymo plokste, tokio litavimo as dar nebuvau mates   :)
Sukontaktavus su pardaveju, jis iskart pazadejo isiust nauja plokste +
pjovimo peiliuku rinkini, kaip konpensacija.
Kadangi nemegstu laukti, tai pats suremontavau plokste ir pasileidau
ploteri. Kita plokste dar pakeliui.
 Pirmieji pjovimo bandymai dziugina, pjauna lygiai graziai...
Prie jo buvo prideta SignCut programa su licenzija 1iems metams.
Va tiek padriku ispudziu.