Tema: Re: Indesign is 4 i 3
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2011-12-07 13:24:13
Pas mum darbe CS3, o namie CS5.

CS4 nebuvo daug kažkokių matomų privalumų. CS5 ir CS5.5 privalumas kur
patinka yra span columns (atrod taip) smagiai tvarkyti tekstus, kai
makaluoji tą patį tekstą keliais stulpeliais ir ten pat per visą
užrašai, ar tekstą ar lentelę vuduj. Super. Tad dabar tekstus galima
velniškai greitai ir gražiai sutvarkyt. Adobe inžinieriai mane žavi tuo,
kad atrodo vis galvoji kodėl vat nėra padaryta tokio dalyko reikalingo
ir sekančioje versijoje jau tas padaryta. Atrod kad patys dirba ir
klauso vartotojų atidžiai.
Aišku yra ir minusėlių užknisančių mažumą, bet mažiau.