Tema: Re: Corel i pdf spalvos
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-11-29 20:27:26
2011.11.29 19:56, Marius Staniulis rašė:
> wordas jau seniai išrastas ir net įdarbintas.
> exportas į pdf'ą, toliau keli pitstopo actionsai pakurti ant pitstopo
> serverio ir valio. - puikiai spaudai tinkantis dalykas.

Va, va, jei ne wordas, o vėliau open offiso (dabar libre ofiso)
writeris, tai nei ant coreldraw, nei ant adobe cs-o niekada net uždirbęs
nebūčiau. Dar ir dabar bent kartą į mėnesį tenka ištraukti kokį seną
darbą, pataisyti kur ne kur ir į spaudą per pdf-ą, o printeriu dažnai ir
be pdf-o. Negi pulsi permaketuoti dėl kelių pataisymų 100 ar daugiau
psl, tekstą. Tiesa, visi darbai išimtinai juoda/balta ir iliustracijos
juose labai retai pasitaikantis dalykas. Su spalvotais gal taip lengvai
nenuslystų, nors esu sugriešinęs ir tokiu būdu, kai klientai nenorėjo
mokėti už jų šedevrų perdarymą. Tfu, tfu, tfu, bet ir šitie nuėjo be
kliurkų.