Tema: Re: Reikia Photoshop
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-11-15 12:53:39
2011.11.10 11:15, Dunduk@s rašė:
> MS produkcijai buvo (gal ir tebėra) vienu metu taip, kad ne bet kas
> galėjo tokias licencijas pardavinėti. Dėl Adobe nežinau. Neturėjau tokių
> klientų niekada.

Pasidomėjau. Mokymo įstaigoms licencijas kaip ir kitas gali pardavinėti
bet kas, bet tik iki gruodžio 1 d. Vėliau perpardavinėti (bet kokius
Adobe produktus) galės tik Adobe partneriai, kuriuo tapti aš nesiruošiu
kol badas neprispirs. Partnerystės sąlygų neskaičiau, bet įtariu, kad
visos bėdos bus sukrautos partneriams. Panašiai kaip MS atveju.

65049776AE01A00 Photoshop Extended CS5 12 Windows International English
  AOO License 775,00 Lt + PVM.