Tema: Re: oracalas printeriui
Autorius: valdas_a
Data: 2011-11-02 15:18:36
Nebus amen na koki fuseri tik pasikeis ir toliau spausdins :D tik daugiau
vinilo nedes :D man panasiai buvo su kliento atnestu popieriu butinai
noriu sito ir tik sito. Paleidau tas kazkaip susigarbiniavo, sugrudo kaip
garmoske ir ate fuseriui. Tik nesupratau kodel strigus fusery iskart
spausdinimo nenumeta, jei kur kitur iskart stoja, ar tarkim net lapas
mazesnis ar didesnis nei print properties nurodyta. Cia bizhubas c253...
Aj o vinila kelis kart spaudziau. Tik pries spaudziant krasteli koki 1 cm
atkeli su giliotina nupjauni backinga, ir uzlenki, kad neatsiluptu...
Jokiais budais taip daryti nepatariu sugadinsit spausdintuva... o ir
tikslo nelabai yra nelaikys nebent ant virsaus laminuoti.

O biure ikalbejau nupirkti sandeliui adestor soria popieriuko, ant deziu
ir panasiai klijuoti... Is pradziu verke kad sudreks sudas bus ir t.t.
daba puse poko isspaude ir patenkinti...