Tema: Re: Q: Kokius kompiuterius naudojate?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-10-14 20:20:50
2011.10.14 19:38, Romeo rašė:
> Aš irgi graudžiai verkiau ant tokių parametrų, bet +2Gb ram'o
> + švarus reinstalas į septynias fortkes ant 64 varžtelių padarė
> stebuklą ir dabar jau mėnuo kaip plačiai šypsausi

Nu mano motherboardas daugiau ramo nebeįma kitaip jau seniai būčiau
prifarširavęs, ale kai dariausi šį kompą 2GB ram-o atrodė užteks iki
gyvenimo galo. Neužteko :), ale kas neklysta. Pats Bilas Geitsas kažkada
sakė, kad 16KB yra daugiau nei galima įsivaizduoti ir užteks bet kokiam
gyvenimo atvejui. Dabar gi paprastas Dunduk@s su ne mažiau paprastu
Romeo turėdami 131072 kartų daugiau ramo vis tiek skundžiasi, kad jiems
gyvenimas nebemielas :).

Ir kur ritasi pasaulis?!