Tema: Re: COMM, CROSS: pad?kite atsikratyti iMac 24"
Autorius: Pizaminis
Data: 2011-10-14 10:54:47
juokus mėgstate ponas :) šiai akimirkai iMac 27" su i5 2,8gz (quad-core),
4gb ram, 1tb hdd ir radeon hd5750 su 3m garantija iš salono už 5800lt eina
:D
o čia kaip 4 metų senumo, mažesnis, su sukepusia vaizduške ir "sūper dūper"
klaviatūra, ant kurios man beje asmeniškai giliai .... ir kurią gali
pasilikti sau ir pabandyti parduoti už tuos 200lt, tai klausimas kiek jis iš
tikro vertas, ir koks jo realus stovis. dar gal prie to pačio pamirštas
paminėti neveikiantis dvd-rw ir su tušinuku suvarytas ekranas? :) kaip jau
minėjau, kol nebus konkrečių to kompo duomenų + foto, nebus ir rimtų kainų
pasiūlymų :)

--
Su visa derama pagarba,
Pižaminis