Tema: Re: naujas shkemos saitas !!!
Autorius: Final Contact
Data: 2011-10-01 15:33:16
Gal dirba prie kokio Hadronu Kolaiderio (Switzerland, CERN) ir raso naujas
formules?
Sakysi koks skirumas tarp Krishna meditavimo ir tiksliuju mokslu
filosofijos?
Galu gale, mes ne shudo valytojai, mes dizaineriai - programistai, mum
reikia funkcionalumo. Visos dizaino sritys susijusios su matavimais -
statyba, rubai, automobilizmas,...mes turime galvoti, o ne tiketi!
Kodel vystosi smegenys? hmz...pagal J. Darwina tai yra jega ir pinigai...
Kaip kunigais sako, pavalgyt turime susigalvoti patys, o melstis, kad
galva geriau dirbtu...