Tema: Re: kaip Iškarpštyti logo
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-09-13 14:10:36
2011.09.13 14:03, Jokubas rašė:
> as kazkada ivairiausiais, paciais iskreipciausiais budais bandziau, nepavyko
> :((. >
> Siap sako kazkokie pdfu nulauzejai buna...

Man yra ir pavykę, bet per tą laiką, kuris išeina nulaužėjo radimui, jo
nulaužimui, išsiaiškinimui kaip veikia galima ohoho kiek padaryti
normalių darbų. Nusprendžiau, kad reikia prašyti už ištraukimą kelis
kartus brangiau nei už naujo logo sukūrimą tik tada apsimokėtų ir tai ne
visada, ko gero. Paprašius normalių pinigų, dažniausiai, klientas
pradeda kitaip vertinti situaciją ir suranda logą normaliu formatu.