Tema: Re: HP designjet 5500 paieškomas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-06-20 14:30:11
per darbus spaustuvėse esu perlipes n+1 sykį, per visokiausius
navarotus, failų gydymus ir t.t. irgi.

jūs ten gal sapnuojat, mūsų ikispaudybinis skyrius turi šimtus jei ne
tūkstantuką-kitą atskirų klientų, su xuj znajet kiek "efektų ir
navarotų" ir jiem nereikia tiesiog rasti paprastą, priimtiną sprendimą
ir jį įgivendinti, jiem reikia žmonėm, su realia žinių stoka, išaiškinti
ką jie daro, kodėl gaunasi vieni ar kiti dalykai ir kaip juos apeit. čia
žmonės nestabarėja, o "bėga" paskui naujus softus versdamiesi per galvas
ir vilkdami nerealius darbinius krūvius.
pasakyk RMG, kad ji net nesapnavus kažko, ji tau daugiau papasakos apie
tai kas Jums nesisapnuoja ;) ar manai pas mus iš gero gyvenimo trim
pamainom po 6h aria? po 6h jautiesi kaip po gerų 12 įprastoje spaustuvėje.

aš beje jau metus sapnuoju ramius sapnus. sapnuose gaudau šapalus,
kiršlius, upėtakius - nebedirbu ikispaudybiniam skyriuje (anksčiau
vadinome "repro", dabar sulietuvinom).
dabar naujos pareigos, naujos patirtys - kol kas labai patinka, ypač kai
jauti kaip žinių bagažas didėja. aišku kažkoks išsiblaškęs pasidariau,
bet čia iki atostogų - ketvirtadienį į romą, dar po trijų savaičių -
užpoliarę norgijoj.