Tema: Re: klausimas korelistams
Autorius: Mayhemaz
Data: 2011-06-20 10:18:41
ne as nesakau kad tai yra blogai.. tiesiog kartais gal net ir zjbz.
del sugrupavimo tai zinomas dalykas... bet vat sitas kazkaip pirma karta
uzkliuvo, anksciau turbut nebuvo laisvo laiko kad susimastyciau ;]]]]]

o is tavo minetu reikalu tai man kazkaip ant sito failo nelabai kas tiko..
su page setingais keisk nekeites tas pats.

"sansas | pix.lt"  wrote in message news:itk9cn$u8s$1@trimpas.omnitel.net...

Pasikeisk Page nustatym, kad nerodyt rmo -> pav. pridtas, tik Show
Bleed (kad matytum psl. ribas). Keista, bet tai veikia jau nuo kokio
5-6-to kuorieliuo.

Durnesnis dalykas, kai skirtingi Page dydiai, tada tas, kas
nesugrupuota ir u psl. rib einant per puslapius susidlioja bet kaip,
o ctrl+z tam neveikia...

Galima tai inaudti sukeliant tarkim 50 element u puslapio rib, i
kuri po kelis eina  konkret psl.: eidamas per vienodus psl. pasiimi,
ko reikia i u psl., o kas lieka, keliauja  sekant psl.

Taigi sprendimai:
- grupuoti, kad nors koks elementas ueit ant psl.
- naudoti master page
- keisti Options -> Page nustatymus