Tema: Re: Iskaba ant pastato
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2011-06-12 22:15:03
Iškaba 0,18 kv. m
taigi gera žinia, kad vietinės rinkliavos savivaldybei mokėti nereikės.

Tvarka:
1. Iškabos brėžinys su tiksliais išmatavimais
2. Vizualizacija ant pastato
3. Pastato savininko sutikimas kabinti iškabą
4. Įmonės registravimo liudijimas
5. Prekinio ženklo registravimo liudijimas

Vilnius.lt yra forma prašymui reklaminės iškabos registravimui.

Svarbu atskirti Reklaminę iškabą nuo Išorės reklaminio ploto.
Už antrąjį reikės tikriausiai mokėti.

Dokumentus suruošus pateikti 7 langelyje.
Visus reikalus su iškabomis tvarko Vilniaus savivaldybės reklamos
skyrius. Vadovas Darius Vizgirda.