Tema: Re: Tik primenu (kb)
Autorius: Romeo
Data: 2011-05-14 16:37:00
On 2011.05.14 12:27, Jokubas wrote:
> Bet mes tai zinome, nes patys tamstele stebim :p
>
> Beje, kodel prie musu turiningo dialogo niekas
> neprisijungia??????????????
>
> Kas dar megsta krapstyti nosi o po to is snargliu sukti zaismingus
> rutuliukus? Arba pvz. krapstyti purva is koju tarpupirsciu o paskui
> uostyti?
>
> Vis idomiau, nei sunys/kates kr.....

Neprisijungiam nes žaidžiam su formom ir spalvom ple!

O žinot, radau dar vieną paralelę tarp dizaino ir sekso! Gi proceso
metu klientas dažnai dreba iš pasitenkinimo šaukdamas „Raudoniau! Dar
raudoniau! O taip! Taip! TAIP! AAAAAAAArgh!“ ir staiga gavęs maketą
nusisuka į sieną ir saldžiai užmiega... Ir tada jį taip atsargiai
už peties papurtai, sakai „ėėė... o kaip dizainerio orgazmas $$$
pavidalu?“ ir jis taip nerišliai, pusiau užčiauptom lupom „mmm...
šitą... aš miegot noriu... pavargau... rytoj pašnekėsim niu...“
Miela... :)

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
8 ~ 602 700 41, 8 ~ 653 41 428