Tema: Re: Inkscape vs Corel
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-01-27 13:03:44
2011.01.27 11:31, Rimas OK rašė:
> Kas nors bandė lyginti Inkscapą su Coreliu? Kokie būtų jūsų pastebėjimai?
> Ir kaip jum Inkscapas žiūrisi šalia Adobe Iliustratoriaus?

Nėra CMYK.
Tiksliau yra, bet kaip veikia colormanagmentas man nepavyko įkirsti.

Šlykčiausia, kad eksportuojant į pdf-ą iš 0:0:0:100 gaunais maždaug
76:85:79:100. CMY procentuotę iš akies dabar užrašiau, bet suklydau
nedaug ;). Į eps eina gerai.

Žiūrint ką daryti su Inkscape-u. Web-ui tai gal net visai maloni
programytė, nes eksportuoti į bitmapus gali labai tvarkingai pixelio
tikslumu. Be to, html5 ir css3 svg-as , berods bus/yra standartinis
formatas.