Tema: Re: Ka reikia zinoti apie logotipus?
Autorius: Jokubas
Data: 2011-01-27 12:52:11
na toks tikiu paprastas/kulturingas logas.
bet is antro karto net paciam pasidare, bo pirma versija pradejo nervuoti
nerealiai, tai po poros metu teko pasikeist, sita nebenervuoja :).

Ne bet tu jau gal per ziauriai cia apie logus pavarei, nu gal reik ju visgi
:)).. nors aisku, kaip pamatai koki loga-siaubuna, tai tuomet jau geriau
kokia Verdana butu parasyta ir viskas.