Tema: Re: REQ: rasalinio printerio remontas
Autorius: Indraja
Data: 2011-01-04 11:46:50
Clean buvo daromas, kaip visada, ir t.t. ir eme sviesti lempele, kad rasalas
pasibaige... pakeiciu rasaline - tas pats.
Ir tada jau jokie clean nepasileidzia :(
Mechanines problemas tokias, apie kokias tamsta rasei vsiada susitvarkydavom
ir bedu nematem.
Bet cia matyt tikrai isizeide, kad per sventes vienas paliktas buvo... :P
Jau gavau kazkokias rekomendacijas, kas gali padet. Aciu Ignui.

--
pagarbiai;
Indraja