Tema: Re: Corelis mac'ui
Autorius: EDWARD
Data: 2010-09-05 04:21:57
11 versija paskutine ir bais xrenova... kontora gal tegu pasimasto tada
ka pirkt, jei 90 % coreliniai archyvai/darbai... aisku gali per
bootcamp uzveist windofsus ir jokiu bedu, o gali per parallels emuliuot
(nereiks particijos :) )... ziurint kokie failai :) pas man
parallelsuose X4 yra visokiem isexportinimam, tai viskas ciki...