Tema: Re: dėl visit card
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-09-28 17:11:51
2010.09.28 16:15, Pjero rašė:
> tai jei  bus 3 mm, gali kam nors perdaug būti ?
>
> ar nesvarbu ?

Man 1 mm užtenka ir nėra taip jau labai svarbu ar tiksliai tiek ar
daugiau. Svarbiau, kad BleedBox ir TrimBox butų skirtingi pdf-e. Kitaip
Indesign-as linkindamas siunčia nafig daug neaiškindamas kodėl, ypač kai
pdf-as publishintas iš CorelDraw ar Photoshop. Dėl Indesigninių pdf-ų
kaip ir nepastebėjau, kad Indd būtų nelaimingas.

Šiaip, jei tik spaudėjas turi rekomendacijas, tai reikia jomis ir remtis
per daug nesigilinant kodėl. Bleedus pakeisti 1-2 sekundžių reikalas
nežioplam dizaineriui. Tada nereikės bijoti būti aplotam ;)
Šiandien dar nieko neaplojau vadinasi vizitkės ne man arba einate kažkur
per tarpininkus ;).