Tema: Re: "konkursas"
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2010-08-11 09:36:02
Amžina istorija... Pastatui suprojektuoti ir pastatyt išleidžiama
oxuenai milijonų... O iškabai pinigų nebėr, tad samdo reklamščikus
halturščikus kad kuo pigiau kuo paparasčiau, geriau už dyką...

GĖDA GEDA GĖDA KAUNUI, GĖDA ŽALGIRUI.LT, ir man gėda iš tikro kad mūs
šalį tokie bezpredielai darosi.

Tikiu kad gerbiamoji Akvilė yra tik mažas varžtelis šitoje nesąmonėje ir
per savo jaunumą ir nepatyrimą...

Baisu...