Tema: Re: KANKURSAS V-iui
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-07-28 18:23:16
2010-07-28 15:54, gedas rašė:
> Geriausius jubiliejinio logotipo autorius (pirmos, antros ir trečios vietų
> laimėtojus) apdovanosime 500, 300 ir 200 litų vertės dovanų čekiais
> specialioms hidrometeorologijos paslaugoms įsigyti ir pakviesime į Lietuvos
> hidrometeorologijos tarnybos 2011 m. rugsėjo 30 d. organizuojamą renginį,
> Vilniuje.

Jochaidy,

tuoj 15 metų mano firmelei, o ji neturi padoraus logotipo :(.

Skelbiu konkursą logotipo sukūrimui.
I vietos laimėtojas bus apdovanotas kuponu suteikiančiu teisę
ATSISPAUSDINTI* 500 vnt. vizitinių kortelių.
II vietos laimėtojas bus apdovanotas kuponu suteikiančiu teisę
ATSISPAUSDINTI 300 vnt. vizitinių kortelių.
III vietos laimėtojas bus apdovanotas kuponu suteikiančiu teisę
ATSISPAUSDINTI 200 vnt. vizitinių kortelių.
Nepatekusiems į prizinininkus konkursantams padėsiu sutvarkyti**
CorelDraw, Indesign ir Illustrator taip, kad galėtų generuoti pdf-us
tinkančius spaudai su tvarkingais bleedboxais, cropboxais, artboxais ir
trimboxais. Maža to, 4-10 vietų laimėtojams kantriai, du kartus,
telefonu paaiškinsiu kaip tuos pdf-us generuoti. 11-20 vietų laimėtojams
numatytas paskatinimo prizas. Jiems bus leista susigrumti tarpusavyje
blic turnyre kuriant prizininkų trejeto kuponų dizainą.

* ATSISPAUSDINTI reikia suprasti tiesiogiai, o ne padaryti/pataisyti
maketą ir atsispausdinti.
** sutvarkysiu tik tiems, kas leis prisijungti prie savo kompo
nuotoliniu būdu su kokiu nors teamviewer, terminal server clientu ar pan.

KONKURSO SĄLYGOS

1. Logotipe turi atsispindėti, nu kaip ten sakoma, – atsispindėti kas ir
turi atsispindėti, nu, vienu žodžiu, kaip kito daro, nu Jūs dizaineriai,
Jūs geriau žinot.
2. Logotipas turi MAN patikti.
3. Savo darbus pateiki šioje naujienų grupėje iki ateinančio
penktadienio 16 val.
3. Blic turnyro (kuponų dizainui) trukmė 15 min. po pagrindinio konkurso
laimėtojų paskelbimo.
4. Komisijos nariais skelbiu visus aktyvius šios grupės narius, jei tai
neprieštarauja 2-am šio konkurso sąlygų punktui.

*Pastaba.* Konkurso sąlygos gali būti keičiamos be išankstinio įspėjimo.