Tema: Re: Kokie dabar autorinių mokesčiai?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-05-22 11:30:39
2010-05-21 22:57, Tomas rašė:
> Eeeee, bet tu scuko. Bandymas moket mazhesnius mokescius yra gausiai antivisuomenishka veikla.. :D
> Jauciu reik cancelint man ta savo patarima :)

Valstybės vyrų siekis apkrauti visuomenę kuo didesniu skaičiumi visokių
mokesčių (kuo toliau tuo sudėtingiau apskaičiuojamų) yra daug labiau
antivisuomeniškas. Aš tokią gausą mokesčių vadinu, tiesiog, nusikaltimu
valstybei, kenkimu jos ekonomikai, išdavyste.

Paskutinis žodis atsirado, dėl to, kad dabar daug skaitau apie
viduramžių Anglijos karalių ir karalienių valdymo problemas. Tik kaži ar
toli nuo išdavystės, kai Lietuvoje žmonės per mokesčių gausą/sudėtingumą
nebeturi laiko dirbti. Protingi/ištikimi valdžios vyrai tokių kvailysčių
nedarytų, bet daro.