Tema: Re: Pasymas is cs5 i cs3
Autorius: Baubas
Data: 2010-05-19 16:01:50
kai kurie svajotojai nese desimttukstantinius nuostolius... mane ypac
suzavejo asmens supartalinusio 120 000 tiraza isaiskinimas - "as
suinstaliavau programa, pamaciau jos interfeisa ir PAMILAU", patariau, jam
bachkas stumti ant darbdavio - jis juk suteikia darbo irankius.., bet
pasirodo isimylejelis susistumes nelegalu softa...
davai pirmyn, stumiam nelegalu softa, negaunam atnaujinimu ir turedami
kazikoki labai reikalinga filla rizikuojam savo ir seimos gerove.