Tema: Re: dizainerio valandos kaina -- kiek?
Autorius: Jokubas
Data: 2009-02-19 11:10:35
neadekvatus aisku. na bet visada buvo specu uz 100 lt loga dariusiu...

is kitos puses, pvz. kokia smulki imonele... Na as puikiai suprantu --
brangu jiems kad ir 2 stukas uz stiliu ir logasa moket (aisku maximum ko
jiems reikia tai vizitke-blankas-gal dar vokas). Is kitos puses, visa sita
chernia galima padaryti per kelias val. -- aisku su griezta salyga --
klientas neturi teises issikalinet. Ir jokiu meniniu atradymu ten ko gero
nebus... bet bent jau profesionaliai sriftus sudeti tikrai galima... ir
greiciausia tai bus tikrai geriau nei kokio tulo menininko meniniai
paspurdejimai...