Tema: Re: gal galit padet su adobe indesign
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-02-19 08:48:58
Mazas rašė:
> Sveiki,
>
> sorry uz tupa klausima, bet ar galit padet su indesign cs3 kadangi
> susiduriu pirma karta. Gal galetumet pasakyt kurioj vietoj sitoj
> programoj  nustatyt kad visas A4 lapas butu nuspalvintas mano nustatyta
> spalva? Kaip pvz. ta galima padaryt corelyje per options.

Indesigne, ko gero, iš vis tokio daikto nėra, o ir corelyje lapo dažymui
per options realaus pritaikymo nėra, bent jau aš nežinau kam būtų galima
panaudoti. Gal webdizaine, bet ir indd, ir corel webdizaino rezultatas
gaunasi koks tai nu nelabai ;).

Braižyk stačiakampius, elipses ir t.t., ir t.t dažydamas kokia nori
spalva :)