Tema: Re: REQ: logotipo
Autorius: iNika
Data: 2009-02-17 19:07:13
Renookas rašė:
> Laba diena,
>
> kadangi cia daug meniniu sugebejimu zmoniu tai kreipiuosi pagalbos. Kuriu
> imone. Pavadinimas kaip ir rezervuotas jau tai sukasi mintys apie logotipa.
> na o po tseks aisku ir vizitines, tinklapis ir t.t. kur reikes ji panaudoti.
> Kaip yra realiai su logotipo kurimu? Tarkim as kazkam duodu uzsakyma sukurti
> logotipa, man ji sukuria o man jis nepatinka - susimoketi uz darbus ir
> keliauti pas sekanti dizaineri? Ar pateikiami keli variantai? tiesa sakant
> noreciau jusu patarimu kaip man sia problema issipresti.. pats dabar sergu,
> [...]
jeigu ukiskai, tai :) reiskias susirandi dizaineri ar imone, kuriu
portfolijoj yra tau patinkanciu logotipu bei kitu darbu ir uzsakai tam
asmeniui (ar imonei) savo logotipa, pries tai AISKIAI apibrezes kurybine
uzduoti:

imones koncepcija
pageidaujamos spalvos
norima isreiksti ideja
galima parodyti tau patinkancius kitu imoniu logo

dazniausiai buna pateikiami 3-5 variantai, is kuriu renkamas vienas ir
isvystomas iki galo:)

dazniausiai yra paliekamas avansas, kuri kurejas pasilieka sau, jeigu
uzsakovui netinka, taciau laaabai jau retai taip buna, kad netinka,
jeigu zmogus zino ko nori :) o jei nezino ko nori tai geriau jau i nieka
nesikreipti, kol nesubres ideja:)))