Tema: Re: Rekomendacijos
Autorius: MO
Data: 2009-02-09 20:57:45
Laba diena,

ar mano postas tamstą asmeniškai kažkuo užgavo? Ar jaučiatės tiesiog JAU
TIEK DAUG gyvenime pasiekęs, kad iš bet kurio posto galite sau leisti
laisvai pasityčioti? Taip pat nebuvo prašymo "pakomentuoti" tai, kas
parašyta, o "parekomenduoti" keletą Jūsų manymu kokybiškai ir už protingą
kainą web puslapius kuriančių kontorų/asmenų.

Ačiū už dėmesį.

DD