Tema: Re: Kas negerai?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-10-30 09:32:14
Artūras_darbe rašė:
> Kas neaiškiai? Tiesiog labi neaiškiai, labai daug žodžių ir pavargsta
> žmogus beskaitydamas. Taip paaiškinimo tekstas yra per ilgas. Dėl to
> niekas jo neskaito.
>
> Dažnas net nesupranta kam tas vizitines iš viso karpyti pjaustyti,
> reikia iš karto daryti 50x90 ir visks. Vienas žmogus darydavo iš karto
> ant A4 ir kiek reikia tiek su žirklėm atsikerpa, ir jokių bleedų nereikia.
>
> Rekomendacija. Viska nupiešti ir pavaizduoti piktogramomis. Tada
> kiekvienas mažaraštis dezigneris supras.

Sutinku. Taip ir padarysiu. Informacija yra skirta dizaineriui, tai ir
pateikti ją reikia dizaineriui suprantama kalba vaizdu, bet ne tekstu.
Šitą jau supratau pažiūrėjęs į Igorio web puslapį.

Ačiū už taiklias pastabas ir nelipk ant to pačio grėblio kaip aš ;) –
vadindamas dizainerius mažaraščiais jų pačių grupėje. Jie turi savo
raštą. Savo klaidą supratau. Artimiausiu metu pataisysiu. Temą galime
laikyti uždaryta :).