Tema: Re: BARCODE ? (AutoCAD)
Autorius: Ramon_
Data: 2009-10-13 08:11:38
sveikas,

jo, sorry,
naujas linkas
http://www.google.lt/search?hl=lt&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=yxZ&q=barcode+font+download+93&btnG=Paie%C5%A1ka&meta=
pas mane 93 nera.

bet tikrai reikia 93 standartu ? tada jau butinai turesi cheksum
kalkuliacija pasidaryt
ps. del 39 - jei teisingai suprantu tavo minima "tankuma", --pasibandyk jei
turi po ranka readeri arba mobilka su readeriu, --sita  fonta galima gerokai
pamazinti ir vis tiek skeneris nuskaito - atsimenu senais laikais
taupydavome lapuose vieta tai ir nupjaudavome ir sumazindavome - tik
neprisimenu kiek %..

Ramunas