Tema: Re: indesign
Autorius: om
Data: 2009-08-11 07:56:53
paprasciausiai importuotas psd fonas (einantis nuo krasto iki krasto),
kuris neturi jokiu sluoksniu, perejimu ar permatomumu, yra vientisas,
o ant jo uzeinancios raides pasidaro riebesnes.
kol kas teko viska daryti rankutem, pasidaryti is teksto pdf ir susiklijuoti
su fonais atskirais lapais.
bjaurus ir daug laiko uzimantis darbas,
bet kol nera geresnio budo tenka daryti taip :s
(gerai kad bent leidinukas nedidelis :))

aciu visiems uz pamastymus
om

ps jei kas ras buda, butu smagu, kad pasidalintu savo atradimo dziaugsmu :)