Tema: Re: Reikia fontu
Autorius: Taspac®
Data: 2009-08-10 15:36:17
sutinku is dalies - nes tai daugiau typografo (knygu leidejo, firminiu
stiliu kurejo) poziuris i si reikala.

Bet kartais kurybiniam darbui reikalingi butent tokie, kad ir be savo
seimynos, iskirtiniai fontai. Jais dazniausiai nerasomas pagrindinis tekstas
(t.y. daug teksto), bet apipavidalinami sukiai, logo ir t.t.

Todel priklausomai nuo to kas tu esi - makaluotojas, iliustratorius ar siap
visu galu meistras kekvienas susirenka savo naudojamu sriftu biblioteka.