Tema: Re: Pareina laikas pirkti moniką
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2009-07-03 09:36:37
Tai kad žiūriu rezoliucija nuo moniko dydžio nelabai keičiasi, didesniam
monike didesnis taškas. Tad man atrodo kad tiesiog į didesnį moniką
galima bus žiūrėti iš didesnio atstumo, o vaizdo kokybė nuo dydžio
nelabai priklauso. Mačiau taškas mažas tik labai brangiuose super duper
pro monikuose. Kiek pamenu CRT 0,25 taškas jau matydavos plika akim, o
čia 0,28. Gerame CRT buvo mažiau 0,22. Kaži ar čia gerai galvoju?