Tema: Re: Reikia dizainerio konsultacijos/pagalbos
Autorius: Mayhemaz
Data: 2009-07-02 21:17:26
nu kam taip ziauriai.....

blec jauciu reik pradet nesprest niuwsu autoriu/komentatoriu pagal savo
nuotaika.
zmogus gi paklause, ne ,tai ne... nx ten tau reik kas bus poto.

"piratinis templeitas" irgi idomi savoka.... cia tipa suprask "piratinis
vektorinis jpg logotipas"???

ps.
man paciam tokia beda buvo, nu ir zmogus padare uz krizine kaina, nes
esme ne tame, gi ne nesirenka cia durniai.... reik dar kazka zinot/moket kas
yr tas omni.newsai.

ai, karocia... darom fleima. ;]]]]]]]]]]]]