Tema: Re: Skanuotos foto retushavimas
Autorius: pic
Data: 2009-02-02 13:06:36
turi omenyje alia epsono De Icer technologija ar kaip ten ji vadinosi?
kazkada ziauriai domejausi, tai ji man yspudzio nepaliko.
atsimenu gera rusu straipsny, rodos Klub skanerov, kur skanuoja objekta 2
kartus, viena kart CMK kanalams, ir 45 laipsniu pasukta del yelofkes.
rezultatai stulbinantys. bet ir laiko valgo daug, nes reikia laabai tiksliai
paskui pataikyt sudet ta pyraga
+ daug nuo skanerio priklauso. siuolaikiniai plasmasiukai su savo 1200 ar
4800 dpi tai tikra lempa, jau nuo 600 matosi interpoliacija.