Tema: Re: Noriu darbo
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-01-30 13:58:32
bbd@home rašė:
> brangu tai nuo kiek?
>
> "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message

Brangu viskas kas brangiau už kitaico padarytą širpotriebą gulintį
parduotuvėje. Reklamščikai privalo padaryti pigiau vienetinį darbą
pigiau nei kitaicai štampuodami ant konvejerio :).

Tikiuosi, kad tokio dydžio M-ačkų kaip dabar reikia kitaicai dar
neprištampavo ir nebus su kuo palyginti, bet kainą noriu iš anksto
pasakyti, kad paskui nebūtų šoko.

Paskambink +370 687 87136, jei turi minčių arba savo tel. duok.