Tema: Re: RGB | CMYK | skaitmena
Autorius: Andrius Zilionis
Data: 2009-01-26 11:59:17
Aciu uz patarimus.  reikes pereit ant AI, senai reikejo :)  tik vat taip ir
nesupratau, ar skaitmeninis spausdintuvas atprintintu normaliai (arba bent
puse velnio)

o del musu "paslaugu" tai relax. Skiepyjam zmonem web puslapio reikalinguma
ir visada primenam, kad normalius puslapius gausit normalioje imoneje. Mes
tik opensource tvs'a sumetam ir nemokama sablona.

o tie keli klientai mums padeda servaka apsimoket ir dar ant alaus lieka 50
Lt. o ten kokiu logotipu tikrai nekursim. Viskas asmeniniais tikslais :)