Tema: Re: IT kolhozo auditas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-05-11 11:29:43
Ale kaip nusipezi nezinodamas situacijos. Nes eilinis pavyzdys kartais pries
pyzdelinant pagalvot verta, nes paskui juokingai viskas atrodo :-)

"Caponi"  wrote in message news:kmjrkf$toq$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai kai nusirito...
O pries pusmeti su zemem visus vietinius maise, akivaizdziai dave suprast,
kad visom vietinem
kontorom (tame tarpe ir Baltnetai, kuria as tada kaip tik kaip pavyzdi
vienos rimtesniu lietuvisku
IT kontoru iskeles buvau) net elementariu backupinimo sprendimu atveju, kas
link paslaugos
patikimumo ir konfidencialumo, shudais iki uzsienieciu melejona metu plaukt,
o cia gatavas kojas,
tpfu, visas kortas pries vietinius isskleist... :-)

Ale jei rimtai, tai px, cia mano tik siaip replika su ironija senas
diskusijas prisiminus buvo,
realiai man nei LP, nei busimas jo aptarnaujantis personalas rupi, tik va
eilinis pavyzdys, kaip
kartais pries pyzdelinant pagalvot verta, nes paskui juokingai viskas atrodo
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/