Tema: Re: PHP programeis REQ
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2012-12-14 22:42:14
> Čia aišku aštuoniasdešimtyje procentų kontorų, aje?

99%. O kur tas vienas procentas, kuriam rūpi, tai nežinau, tik tikiuosi,
kad yra.

> Nes nu yra tokie, kuriems reikia laukti web-service'o response'o, arba
> atlikti gerokai logikos, kad pateiktų kažką tam front-end'ui. Tai nors
> su web-service'u daug ir neprigalvosi, bet logiką kartais galima pakarpyti.

Daug yra sukančių galvas, kaip čia html'ą sugeneruoti per 0,3 sekundės
vietoj 0,5, bet pamiršta pažiūrėti, kad viskas užsikrauna per 15
sekundžių, nes niekas nepagalvojo apie kitus resursus, kurie daugiausia
laiko ir suryja.

> Ir tas "visi .. padėję", tai, kaip suprantu, taip pat 80 proc. kontorų?
> Nes nu yra tie, kurie galvoja, ką per akamajus, ką per savo (rankomis)
> pagamintus CDN'us pateikti, kaip generuoti mažą browser'io footprint'ą
> turintį CSS/HTML ir pan.

Na va, o jei pasiaiškintų, kas iš tiesų stabdo, tai mažiau „galvoti“
reikėtų.

> Jokio pykčio, tik pasitikslinimas dėl detalių. ;-)
> Nelabai mėgstu frazės "visi". Nes nu "niekam nereikės daugiau kaip 4kb
> atminties".

Aš irgi nemėgstu. Ten šiaip buvo, optimistiškai.

> Jei kartais ko - nežinau, ar tuos 20 proc. išvardyčiau. Dėl vieno-kito
> atvejo - manau, taip. Čia paretų, ne manęs, reikia klausti pavadinimų.
> Kaip sakoma - aš čia tik taip, pro šalį ėjau...

Aš džiaugčiausi, jei bent viena projektą Lietuvoj kas parodytų…

ic