Tema: Re: NPD
Autorius: Soros
Data: 2012-12-14 09:32:49
Nepamirstam kad tie tarkim abu metus po 80% mokami mamai kaip pasalpa is tu
paciu pinigu kuriuos ji pati sumokejo. Dar nepamirstam kad ji gimdo nauja
mokesciu moketoja, kuris bent kokia 30metu mokes mokescius vienus
didziausius EU, nes reikia iskaiciuot ir sodra kuria sumoka darbdavys, nes
kitur paprasciausiai viska gauna pilietis ir tada jis sumoka mokescius, tai
lietuvoje mokesciai yra apie 40%. +pvm
Jei gauni i rankas 1000Lt reiskias, neturi vaiku, tai sumokama 627.16LT
mokesciu !!
Tai yra:
Pilnas uzmokestis 1627.17 - 100%
1000.01 - 61.5%;   Sumoketa mokesciu 38.5%

Pilnas uzmokestis 5178.16  -100%
3000 i rankas - 58% ; Sumoketa mokesciu 42%

Is siu skaiciu matoma kad mokesciai progresiniai, mokesciu sumokama
pakankamai daug ir tikrai daugiau nei EU vidurkis (nepatikrinta).

info paimta is tax.lt