Tema: Re: Darbas Senukuose
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-05 17:36:30
cia kaip pasiseks - yra ir normaliu skyriu .... blogiausia, kad pilna
runkeliu, kurie nuo sandelininko pakilo iki kazkokio vadovo ir issipi$ineja
vaizduodami dievus ir lysdami i sikna aukstesniam lygiui... pats dirbau sss
pries 8 metus pardavimuose, tai nuo to laiko sss nuejo biurokratijos keliu -
uzuot dare versla (pirkti/parduoti), prisiteige visokiu kontroliuojanciu
kontroliuojancius ir panasiai.... pazystamas dirbes sss perejo i vienu is
ermitazo vadovu, tai skirtumas didziulis- maziau biurokratijos, daugiau
sprendimu laisves, zinoma rezultatai svarbu ;)
o siaip gal ir gera vieta igyti patirties, uzmegzti kontaktus su tiekejais
ir veliau iseiti pas juos ar konkurentus :)