Tema: Re: windows server administratorius (Kaunas)
Autorius: monaxas
Data: 2011-10-27 06:34:52
Išsiliejai? Jauskis laisvai, čia visi gali nesąmones rašinėt.

"Nn"  parašė naujienų news:j89ime$s21$1@trimpas.omnitel.net...

ania?
keletas pazystamu iesko net uz tokia kaina ir neranda, nebent pas bobute
kamary gretimam arba kur salia narkodyleriai gyvena ir baisu i kiema
iseiti...
jei zinai geru vietu pasakyk parekomenduosiu pazystamiem uz tokias kainas
issinuomoti kad bent gyvent butu zmoniskai.

aisku tiem, kam nupirko geri teveliai butus, ar tebegyvena su tevais, gal ir
ok uz tiek gyvent.

Apie Vilniu irgi nereik... cia nuoma normali 700-800 LT be komunaliniu, taip
kad....
jei jum geri tokie atlyginimai tai matyt jum jau i krauja iaugo vergoves
samprata :) tai cia ir beda, kad 80% lietuviu susitaiko su tuom ir eina
vergauti.
Lyginant pagal vidurki pasiulymas gal ir rimtas, bet zmones biski
pamastykit, kad cia siulo ne i saraskino kontora dirbt, ir jei jau toks kaip
HP iesko vergu uz suma, su kuria gali tik siaip egzistuoti, bet negyvent,
tai ka zinau... buvau gal geresnes nuomones apie HP....