Tema: Re: Kas gali suinstaliuoti Kubuntu
Autorius: Kubuntu
Data: 2011-10-22 17:22:49
On Fri, 21 Oct 2011 16:19:23 +0300, Yvl <chiornyj@bumer.lt> wrote:

> o tai derinys gugle+nuosava makaule nepavezha?
>
> "Kubuntu" <skelbimastrinti@micro.lt> wrote in message
> Įsiinstaliavau Kubuntu 64-bit. Viskas veikia, tik reikia sudėtingesnio
> sutvarkymo. Audio kortą ESI Juli@ veikia tik su ALSA draiveriu, taip
> netinka, reikia gamintojo. Dar reikėtų suinstaliuoti Foobar2000 su mano
> oda, Adobe CS5, Acrobat X, gal dar kai ką, prijungti QNAP NAS. Gal per
> daug gerai noriu? Atsilyginsiu, aišku.

Gugle randa forumuose:  > Ich hab gesehen dass hier im Forum noch ein paar
andere User die Juli@ unter Linux benutzen und scheinbar keine derartigen
Probleme haben.

Ich würde mich sehr über Hilfe freuen. Dann könnte ich auch endlich unter
Linux Musik machen. Momentan nutze ich weiterhin Win XP dafür. <

Ir taip toliau panašiai. Kažkodėl ESI neparašo draiverių Linuksams, ir
profinis konkurentas EMU draiverius turi irgi tik Microsoft® Windows®.
Niekas neatsiliepia. Skaitysiu gugle toliau.
Tolumoje rankomis mojuoja Bilas Gates: grįžk mas mane.