Tema: Re: del darbo western union
Autorius: Viktorija
Data: 2011-09-27 19:28:20
hujase kava gamint ir priimt svecius. darbo title'o neprisimenu
tiksliai,nes buvo angliskas, bet darbo pobudis butu toks
sedi ten (slenkantis grafikas, gali tekti dirbti ir savaitgaliais ir
naktim) ir stebi pinigu tranzakcijas savo regionuose (butent mano atveju
tai butu visos ispanakalbes salys), kai pamatai, kad kazkuri tranzakcija
yra itartina (pvz i ta pacia vieta plaukia daug pinigu is skritingu
slaiu ar pan.) turi tai patikrinti, t.y. susisieki su gaveju, su
siunteju (ispanu kalba) ir uzdavineji jiems visokius klausimus,
tikrindamas ar cia viskas ok su tuo pervedimu. jeigu pasirodo, kad ne
viskas ok, tada turi savo tuos kazkokius pavaldinius, kurie ten vykdo
tuos pervedimus, ir jiems sakai, kad si pervedima blokuotu, stabdytu,
atsauktu ir t.t., tada skambini i kazkokia ten atstovybe ir ten pranesi,
kad atradai gaidi, ir juos ten paturbini, kad jie ta gaidi toj saly
taisytu (ale pranestu policijai, dar ten kazka).
kaip sakiau, labai buvo svarbu, kad butu puiku su uzsienio kalbom, plius
visokia atsakomybe (kad neuzmigsi naktinej pamainoj, o pastebesi kokioj
Meksikoj vagiamus pinigus) ir kad vienu metu darytum kelis darbus, nes
su daug zmoniu vienu metu gali tekti kalbetis.
is esmes, jei netureciau darbo, arba tureciau maziau apmokama, negu jie
siule, buciau sutikus iki "rasiu geriau".