Tema: Re: Adminas ir programeris
Autorius: Sabotage
Data: 2011-06-02 14:51:02
O kaip apsprendziamas atlyginimas pagal rezultatus? Priimsi i darba uz xxxx
lt ir sakysi kad jei gerai dirbsi po metu gausi xxxx * 2 ? Praejus metams
rysium su imones prastesniais nei planuota rezultatais ar kitais
strateginiais planais atlyginimo nusprendziama nekelti.

Realiai kiek per pokalbi sutari tiek ir turesi, paskiau pasikelti buna
gerokai sunkiau.