Tema: Re: darbas zmonai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-26 14:07:31
Kad yra ir normaliu saitu :) nors siaip kad ir per paty facebooka galima ieskotis :)

Va cia neblogas FB app tam: http://apps.facebook.com/areyouinterested/

Ten nuejus rodo merginas ir spaudi YES arba SKIP, tuo paciu tave irgi perziuri jos ir eina matyt sutapimus kur ir tu ir mergina yes paspaude, va tik tiek kad mokamas :) bet siaip buvau susitikes net su viena is ten :) tik tiesa pinigu nemokejau, jie didelia dali, bet ne visus paveiksliukus ima is facebook, o prie tokiu paveiksliuku url buna fb userio profile ID, tai pasiziuri ji susicraftini profile url ( http://www.facebook.com/profile.php?id=<profile_id>) ir gali rasyt tiesiai :) Gal reiks toki lietuviska sukurt vis mastau, ideja idomi, nes ne tai kad bet kam rasai kas tau patinka ar kam tu patinki tau raso, o kur viens kitam patinka zmones, tikimybe kad kazkas iseis didesne nei siaip pazinciu puslapyje kur saudoma aklai.

Dar gali wifes visokiu saitu pasigooglint, zinau kad buvo russian wifes, o kaip ten kas nesigilinau, kazkada netycia reklama paziurejau tai atrode kad normaliai...