Tema: Re: kur skelbiates?
Autorius: DK
Data: 2010-04-06 10:16:15
Esu sudares sutarti su darbo birza. Kryyyyzes isibegejime (2008
lapkritis) taip pat ieskojau zmogaus pardavimams, tai poto
apsisprendziau su darbo birza isvis netureti reikalu - esme tokia, kad
jie kruvom siunte bet kokius zmones pas mane, be jokio perspejimo. O ir
cia cirku kiek teko prisiziureti nuo A iki Z: atsiuncia pvz. 58 metu
moteriske, visa gyvenima dirbusia maisto prekiu pardaveja, darbintis
rysio irangos pardavimo vadybininke, kruva zmoniu ateje iskarto
pareiksdavo - "darbo birza mane atsiunte isidarbinti" ir t.t., ir pan.
Is keliu simtu zmoniu buvo tik keletas, kurie pasiskambino pries atejima
suderinti atvykimo laika, dar maziau zmoniu atsinese CV. Isivaizduok,
kad zmoniu srautas (20-30 zmoniu tuo metu, tai kiek ju atsius dabar?)
plaukia pas tave kasdien, pastoviai, niekas su tavim nera suderines
jokio priemimo laiko. 2008 metais dar reikejo ir lapeli darbo birzai
uzpildyti - kodel sis zmogus tau netiko ir negavo darbo vietos; nezinau
kaip dabar, bet jei sistema liko ta pati, o imone nedidele ir neturi
savo personalo skyriaus - uzsiknisi.
As buvau pakraupes nuo darbo birzos darbo metodu.