Tema: Re: Ieškomas Java, PHP programuotojas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-22 16:30:09
    Dirbu namie, sau patogiu laiku, paprastai yra terminai kazkoki ir per ta laika turiu padaryti, tai man patitaiko kad ilsiuosi pvz viduryje savaites o dirbu savaitgali ar dar kazkaip, na svarbu padaryti darba, siuo metu tai uzbaigiau viena darbeli 3 menesiu ilgio tai siek tiek laisvesnis laikas, tai savaite kokia tik pataisymai ejo keli tai buvo laiko parasinet kiek nori, pas mane tiesiog gali but kad as pvz ilsiuosi 1dieni -3dieni, dirbu poto nuo 4dienio iki sekmadienio po pvz 12 valandu i para, na ziurint kiek darbo, ner sistemos ar konrketaus grafiko, kaip patogu taip darau.