Tema: Re: Is interneto uzdirbti imanoma ir realu
Autorius: Toms
Data: 2009-11-05 13:19:04
na, tikrai nepripazinsiu, nes as irgi per kazka prijungiau (ir tipo pagal
tavo replika buvau lochu), ir pradejau dirbti, ir as nesigailiu kad
pabandziau ir sukuriau visa portala ir toliau ieskau kaip is interneto
istraukti pinigu, taip pat kurie per mane prisijungia irgi sekmingai dirba,
vieniams neislaiko kantrybe, kiti sekmingai dirba.