Tema: Re: Štai naujos pareigos
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-10-30 21:06:43
Tai va, kad aš 4 metus nedirbau, dabar pusantrų metų dirbu ir nuo lapkričio
ryšium su krize varo dirbti pusę etato, o kadangi turiu nedarbinių pastovių
pajamų, tai man skirtumas tarp darbo ir nedarbo toks jau labai nedidelis,
bet aš tik noriu išsaugoti darbo vietą, todėl teko sutikti, nes žiemą
nedirbti sunkiau, nei nesunku darbą dirbti, tuo labiau, kad kelionė į darbą
nekainuoja, vos 7 minutės pėsčiomis. Na žiūrėsim, kaip čia bus.