Tema: Re: EASTCON +/- jei galima kuo greičiau...
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-10-29 20:19:17
O, va čia tai susimausi, jei sutiksi. Aš taip buvau įklimpęs Avivoj
(Commercial Union). Įkūrti įmonę paprasta, bet va ją uždaryti tai turėsi
ojojoj vargo, plius visi mokesčiai. Jei jau moki pliurpti ir nori kūrti
įmonę, geriau eik į draudimą.
Paprasčiausias kvailių ieškojimas ir nenoras darbuotojams mokėti algų tos
visos individualios įmonės. Nepasirašyk.