Tema: Re: Programuotojai be patirties
Autorius: Super Mario
Data: 2009-09-10 08:48:40
Nesutinku. Zmogus gali tureti ir kitu pomegiu apart darbo ar specialybes.
Kodel pvz kokie statybininkai laisvalakiu savo kieme nestato sienu ir
netobulina murijimo igudziu. Ir niekas taip neuzsipuola.
As kaip tik galvociau, kad zmogus turetu pailseti nuo darbo ir laisvalaikiu
uzsiimti kuo nors kitu, kad atlaisvinti mintis isvengti monotonijos ir t.t.
ir pan.

/SM